Počet záznamov: 1  

Měření efektivnosti reklamy

  1. Názov Měření efektivnosti reklamy
    Preklad názvuMeasuring of advertising efficiency
    Autorské údajePavla Staňková
    Autor Staňková Pavla
    Zdrojový dokument E + M. Ekonomie a management : vědecký ekonomický časopis. Roč. 14, č. 3 (2011), s. 117-129. - Liberec : Ekonomická fakulta Technické univerzity v Liberci, 2011. ISSN 1212-3609 Obr., tab.
    PoznámkyRes. angl. Bibliogr. odkazy
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 659.1 - Propagácia. Reklama
    Heslá Česko * trh reklamný * objekty reklamy * techniky reklamné * metódy propagačné * taktika reklamy * komunikácia marketingová * efektívnosť * výskum
    AnotáciaZákladné zákonitosti pôsobenia reklamy na zákazníka. Plánovanie reklamných a iných komunikačných aktivít. Efektívnosť reklamy. Situačný výskum merania účinnosti reklamy v českých firmách. Metódy vyhodnotenia výskumu.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Zväzky2011: 1-4

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF178.2 KBverejne dostupné
    článok

    článok

    Do košíka