Počet záznamov: 1  

Marketingové trendy v postkrízovom období

  1. Názov Marketingové trendy v postkrízovom období
    Autorské údajeLenka Šimorová
    Autor Šimorová Lenka EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF
    Zdrojový dokument Prognózy vývoje naší civilizace ve 21. století : V. mezinárodní vědecká studentská konference, Kroměříž, 31. března 2011 : sborník. S. 375-378. - Kunovice : Evropský polytechnický institut, 2011. ISBN 978-80-7314-237-6
    PoznámkyVEGA 1/ 0803/10. - Popis urobený: 10.10.2011. - Názov z titulnej obrazovky. - Res. slov. Bibliogr. odkazy
    Druh dokumenturozpis článkov z elektronických zdrojov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * vývoj * komunikácia marketingová * zákazníci * firmy * značky výrobkov * ekológia * ceny * zľavy obchodné * rozvoj trvalo udržateľný
    AnotáciaZdvorilostné prejavy zo strany firiem na prilákanie, zapojenie potenciálnych a existujúcich zákazníkov poskytovaním vernostných kariet, rôznych zliav a darčekov. Sledovanie meniacich sa trendov spotrebiteľov miest. Pandemónium ceny. Vyrobené pre Čínu. Žiť zdravo a pohodlne – wellness a healthy– welthy. Veľkorysosť bohatých značiek. Spontánnosť. Ekonadradenosť - dôraz na trvalo udržateľný rozvoj. Multivlastníctvo produktov.
    URLhttp://www.czechuniversity.com/dokumenty/konference/2011/studentska.pdf http://www.czechuniversity.com/dokumenty/konference/2011/studentska.pdf
    Kategória EPCPublikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Odkazy (2) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE11 01156-009, originál dokumentu

    článok

    článok

    Do košíka