Počet záznamov: 1  

Etika - jeden z nástrojov zvyšovania konkurencieschopnosti agropotravinárskych podnikov na európskom trhu potravín

  1. Názov Etika - jeden z nástrojov zvyšovania konkurencieschopnosti agropotravinárskych podnikov na európskom trhu potravín
    Súbežný názovEthics - one of the tools of increasing competitiveness of agri-food enterprises on the European food market
    Autorské údajeEva Svitačová
    Autor Svitačová Eva
    Zdrojový dokument Ekonomika poľnohospodárstva. Roč. 11, č. 2 (2011), s. 54-60. - Bratislava : Výskumný ústav ekonomiky poľnohospodárstva a potravinárstva, 2011. ISSN 1335-6186 Grafy, tab.
    PoznámkyRes. angl., slov. Bibliogr. odkazy
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.137 - Konkurencia
    Heslá trh potravinový * podnik poľnohospodársky * etika * konkurencieschopnosť
    AnotáciaSlovenské agropotravinárske podniky si začínajú uvedomovať, že etika sa stáva jedným z nástrojov zvyšovania konkurencieschopnosti slovenského poľnohospodárstva a agropotravinárstva na európskom trhu potravín. Význam nehmotných aktív pri tvorbe konkurenčných výhod. Spôsoby napĺňania požiadavky - spoluzodpovednosť za kvalitu života na Zemi. Požiadavka férovej konkurencie v etických kódexoch.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Zväzky2011: 1-4

    článok

    článok

    Do košíka