Počet záznamov: 1  

Ochrana značky na zahraničných trhoch

  1. Názov Ochrana značky na zahraničných trhoch
    Autorské údajeMarkus Reheis, Dagmar Lesáková
    Autor Reheis Markus EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Spoluautori Lesáková Dagmar EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Trendy nákupného a spotrebiteľského správania zákazníkov v podmienkach ekonomickej nestability : zborník vedeckých statí z riešenia výskumného projektu VEGA 1/0652/10. S. 108-123. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3247-1
    PoznámkyBibliogr. odkazy
    Druh dokumenturozpis článkov z elektronických zdrojov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 347.7 - Obchodné právo
    Heslá značky výrobkov * ochrana autorstva * trh zahraničný * Čína
    AnotáciaPojem značka, charakteristika silnej značky. Analýza pozície značkových výrobkov nemeckých producentov na čínskom trhu. Vo väzbe na tento cieľ sa skúmajú štyri vedecké hypotézy. Vplyv marketingovej stratégie na stratégiu vstupu na čínsky trh. Poznatky empirického výskumu.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE11 01284-009, originál dokumentu

    článok

    článok

    Do košíka