Počet záznamov: 1  

Marketingová stratégia služieb - spoločnosť Oriflame

  1. Názov Marketingová stratégia služieb - spoločnosť Oriflame : bakalárska práca
    Autorské údajeKristína Erteltová, školiteľ: Marta Karkalíková
    Autor Erteltová Kristína
    Ďalší autori Karkalíková Marta (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKTK - Katedra tovaroznalectva a kvality tovaru OBF
    Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra tovaroznalectva a kvality tovaru , (Bratislava, Slovensko)
    Vydavateľské údajeBratislava, 2009. - 51 s.
    Druh dokumentupráce záverečné bakalárske (Bc.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra852460

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF442 KBz IP adresy SEK po prihlásení