Počet záznamov: 1  

Euromarketing - koncepcia pre malé a stredné podniky na jednotnom trhu EÚ

  1. Názov Euromarketing - koncepcia pre malé a stredné podniky na jednotnom trhu EÚ
    Preklad názvuEuromarketing - cocept for small and medium enterprises for single market of EU
    Autorské údajeViera Čihovská, Eva Hvizdová ml.
    Autor Čihovská Viera EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Spoluautori Hvizdová Eva ml. EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 4, č. 13 (2011), s. 34-49. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2011. ISSN 1337-7493 Tab.
    PoznámkyVEGA 1/0047/11. - Res. angl. Bibliogr. odkazy. - Príspevok je súčasťou projektu VEGA 1/0047/11 Koncepcia európskeho marketingu a segmentácia spoločného trhu so zameraním na výber a implementáciu marketingových stratégií a segmentácia spoločného trhu so zameraním na výber a implementáciu marketingových stratégií pre zvýšenie konkurenčnej schopnosti slovenských podnikoch na trhoch EÚ
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá euromarketing * podnik malý * podnik stredný * trh * Európska únia * Slovensko * konkurencia * prieskum trhu
    AnotáciaKoncepcia európskeho marketingu pre MSP. Marketingové rozhodnutia MSP o vstupe na európsky trh. Marketingový výskum európskeho trhu. Slovenské podniky v kontexte EÚ.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE11 01217-011, originál dokumentu
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Zväzky2011: 13-16

    článok

    článok

    Do košíka