Počet záznamov: 1
Nové pravidlá marketingu & PR
Názov Nové pravidlá marketingu & PR : ako efektívne využívať sociálne siete a médiá, blogy, správy, online video a virálny marketing na získavanie zákazníkov Autorské údaje David Meerman Scott, preložila: Darina Gyurkovicsová Autor Scott David Meerman Ďalší autori Gyurkovicsová Darina (Prekladateľ) Vydavateľské údaje Bratislava : Eastone Books , 2010. - 257 s. ISBN 978-80-8109-149-0 Druh dokumentu príručky Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * reklama * práca s verejnosťou * médiá * internet * siete sociálne * plán marketingový * zákazníci * nákup * spotrebitelia Báza dát KNIHY Počet ex. 3, z toho voľných 0, prezenčne 3 Signatúra 856673, 856674, 866041
Signatúra Lokácia Dislokácia Info 856673 SEK Všeobecná študovňa len prezenčne 856674 SEK Pobočka SEK Košice len prezenčne 866041 OBF Knižnica Obchodnej fakulty len prezenčne
Počet záznamov: 1