Počet záznamov: 1  

Spoločenská zodpovednosť zvyšuje konkurencieschopnosť organizácie na trhu

  1. Názov Spoločenská zodpovednosť zvyšuje konkurencieschopnosť organizácie na trhu
    Preklad názvuSocial responsibility increases the competitive ability of the company on the market
    Autorské údajeViera Čihovská, Jana Kováčová
    Autor Čihovská Viera EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Spoluautori Kováčová Jana
    Zdrojový dokument Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 4, č. 14 (2011), s. 182-192. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2011. ISSN 1337-7493
    Výstup z projektu VEGA 1/0047/11 Koncepcia európskeho marketingu a segmentácia spoločného trhu so zameraním na výber a implementáciu marketingových stratégií pre zvýšenie konkurenčnej schopnosti slovenských podnikov na trhoch EÚ
    PoznámkyVEGA 1/0047/11
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.13 - Trh všeobecne. Analýza trhu
    Heslá trh * zodpovednosť spoločenská * konkurencieschopnosť * skupiny záujmové * podnikanie zodpovedné * podnik
    AnotáciaTeória participujúcich skupín (teória stakeholders). Pojem spoločenská zodpovednosť podniku a jeho história. Význam spoločenskej zodpovednosti. Implementácia spoločenskej zodpovednosti podniku, využitie dobrých vzťahov k verejnosti.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE11 01199-003, A - originál dokumentu
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2011: 13-16

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.