Počet záznamov: 1  

[Vzťahový marketing: od teoretických východísk po uplatnenie v praxi]

  1. Názov [Vzťahový marketing: od teoretických východísk po uplatnenie v praxi]
    Autorské údajeMária Tajtáková
    Autor Tajtáková Mária EUBNCE - Národné centrum európskych a globálnych štúdií SR pri EU
    Zdrojový dokument Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 4, č. 14 (2011), s. 329-330. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2011. ISSN 1337-7493
    Recenz.dok. Vzťahový marketing / Zuzana Francová, Milan Oreský. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * recenzie * riadenie vzťahov so zákazníkmi
    AnotáciaRecenzia na monografiu, ktorá je výsledkom riešenia vedeckého grantu VEGA "Podmienky a predpoklady rozvoja vzťahového marketingu ako nástroja konkurencieschopnosti slovenských podnikov v kontexte jednotného európskeho trhu".
    Kategória EPCRecenzie v časopisoch a zborníkoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Zväzky2011: 13-16

    článok

    článok

    Do košíka