Počet záznamov: 1  

Zákazník v kontexte poskytovaných služieb

  1. Názov Zákazník v kontexte poskytovaných služieb
    Autorské údajePavel Mikuš
    Autor Mikuš Pavel
    Zdrojový dokument Globalizácia a jej sociálno-ekonomické dôsledky '11 : zborník [príspevkov] z medzinárodnej vedeckej konferencie : vydaný ako mimoriadne číslo elektronického časopisu Podniková ekonomika a manažment : pod záštitou Ministerstva financií SR : Rajecké Teplice 4. - 5. október 2011. S. [1-17]. - [Žilina] : [Katedra ekonomiky Fakulty prevádzky a ekonomiky dopravy a spojov Žilinskej univerzity], [2011]. ISSN 1336-5878
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 366 - Spotrebiteľ a jeho problémy
    Heslá zákazníci * správanie spotrebiteľa * starostlivosť o zákazníkov * práva spotrebiteľské * spokojnosť zákazníkov * psychológia predaja * kvalita tovaru * služby
    AnotáciaMetóda BDI - pásmový diagram záujmu (band diagram of interest), ktorý slúži na porovnávanie spokojnosti zákazníkov, dôležitosti ich vnímania konkrétneho problému, ako aj dôležitosť vnímanú zo strany podniku a možnosť jej ovplyvnenia. Desať zlatých pravidiel starostlivosti o zákazníka.
    Báza dátČLÁNKY

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.