Počet záznamov: 1  

Nové výzvy pro strategické marketingové řízení podniku

  1. Názov Nové výzvy pro strategické marketingové řízení podniku
    Preklad názvuNew challenges for company strategic marketing management
    Autorské údajeIveta Šimberová
    Autor Šimberová Iveta
    Zdrojový dokument Ekonómia a podnikanie : vedecký časopis Fakulty ekonómie a podnikania PEVŠ. Roč. 4, č. 1 (2010), s. 58-71. - Bratislava Bratislava : Fakulta ekonómie a podnikania : Fakulta ekonómie a podnikania Paneurópskej vysokej školy, 2010. ISSN 1337-4990 Obr.
    PoznámkyRes. angl. Bibliogr. odkazy
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 65.012.4 - Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita
    Heslá marketing manažment * podnik * stratégia inovačná * marketing vzťahový * riadenie vzťahov s dodávateľmi * riadenie vzťahov so zákazníkmi
    AnotáciaMarketing vzťahov a CRM. Hlavné smery marketingu vzťahov. Charakteristiky vzťahov medzi predávajúcim a kupujúcim.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Zväzky2010: 1

    článok

    článok

    Do košíka