Počet záznamov: 1  

Podnikateľské prostredie a zmeny v stratégiách firiem v dôsledku svetovej hospodárskej krízy

  1. Názov Podnikateľské prostredie a zmeny v stratégiách firiem v dôsledku svetovej hospodárskej krízy
    Autorské údajePavol Andrejovský, Jozef Gajdoš, Mária Girgošková
    Autor Andrejovský Pavol EUBPHFKMR - Katedra marketingu a obchodu PHF
    Spoluautori Gajdoš Jozef EUBPHFKMR - Katedra marketingu a obchodu PHF
    Girgošková Mária EUBPHFKMR - Katedra marketingu a obchodu PHF
    Zdrojový dokument SEMAFOR 2011 : zborník príspevkov : medzinárodná vedecká konferencia : Košice, 6.-7. október 2011. S. 1-7. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3264-8 Grafy
    PoznámkyRes. angl., slov. Bibliogr. odkazy
    Druh dokumenturozpis článkov z elektronických zdrojov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia
    Heslá podnikatelia * prostredie podnikateľské * recesia * kvalita života
    AnotáciaCelosvetová recesia so sebou priniesla hospodársky pokles, ktorý otriasol podnikateľskými aktivitami a víziami mnohých podnikateľov. Nové podmienky, v ktorých sa ocitlo slovenské podnikateľské prostredie prinútilo podnikateľov prehodnotiť svoje budúce smerovanie, aby tak dokázali prežiť v turbulentnom a nestabilnom ekonomickom prostredí. Toto má dopad aj na kvalitu života.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE11 01261-015, originál dokumentu

    článok

    článok

    Do košíka