Počet záznamov: 1  

Zelený marketing v kontexte ponuky bioproduktov v obchodnej sieti

  1. Názov Zelený marketing v kontexte ponuky bioproduktov v obchodnej sieti
    Autorské údajeKatarína Petrovčíková
    Autor Petrovčíková Katarína EUBPHFKMR - Katedra marketingu a obchodu PHF
    Zdrojový dokument BEES (Business culture in enterprices within European Communication Space) : zborník z medzinárodnej konferencie doktorandov a mladých vedeckých pracovníkov : 13. - 14. decembra 2010 Košice. S. 127-133. - Košice : [Podnikovohospodárska fakulta EU], 2010. ISBN 978-80-225-3134-4 Tab.
    PoznámkyAPVV SK-PL-0040-09. - Res. angl. Bibliogr. odkazy
    Druh dokumenturozpis článkov z elektronických zdrojov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * marketing environmentálny * bioprodukty * siete obchodné * predpisy právne * Európska únia
    AnotáciaZelený marketing, definícia. Vývoj zeleného marketingu a podnikanie. Právny rámec pre produkciu bioproduktov na území Európskej únie. Biopotraviny v maloobchodnej sieti.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE11 01230-001, kópia plného textu

    článok

    článok

    Do košíka