Počet záznamov: 1  

Environmentálny manažérsky systém a zelený marketing

  1. Názov Environmentálny manažérsky systém a zelený marketing
    Autorské údajeTomáš Bačo, Silvia Megyesiová, Anna Moščáková
    Autor Bačo Tomáš EUBPHFKMR - Katedra marketingu a obchodu PHF
    Spoluautori Megyesiová Silvia EUBPHFKIM - Katedra hospodárskej informatiky a matematiky PHF
    Moščáková Anna EUBPHFKIM - Katedra hospodárskej informatiky a matematiky PHF
    Zdrojový dokument SEMAFOR 2011 : zborník príspevkov : medzinárodná vedecká konferencia : Košice, 6.-7. október 2011. S. 1-9. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3264-8
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 65.012.4 - Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita
    Heslá systémy riadenia * manažment environmentálny * marketing environmentálny * prostredie životné * normy ISO
    AnotáciaEnvironmentálny manažérsky systém ISO 14 000. Zelený marketing a ekodesign. Ekodesign ako súčasť manažérskeho systému a zeleného marketingu. Stratégie ekodesignu. Ekonomické a marketingové dopady zavedenia manažérskeho systému.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE11 01261-027, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.