Počet záznamov: 1  

Factors affecting the image of the Slovak retail chains in the minds of the young generation customers and the evaluation of the image COOP Jednota

  1. Názov Factors affecting the image of the Slovak retail chains in the minds of the young generation customers and the evaluation of the image COOP Jednota
    Autorské údajeIvan Bzdúšek
    Autor Bzdúšek Ivan EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument EDAMBA 2011 : proceedings of international scientific conference for doctoral students and young researchers : 29th-30th September, 2011 Bratislava. S. 133-141. - Bratislava : Publishing House EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3265-5 Grafy, tab.
    PoznámkyVEGA 1/0333/11. - Res. angl. Bibliogr. odkazy
    Druh dokumenturozpis článkov z elektronických zdrojov
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.37 - Maloobchod
    Heslá maloobchod * siete obchodné * imidž * zákazníci * spotrebitelia * prieskum trhu
    AnotáciaVýznam faktorov ovplyvňujúcich výber nákupného miesta. Analýza imidžu nákupného centra. Pozícia komplexu COOP Jednota. Spontánne doplnenie viet podľa vlastného názoru. Hodnotenie atribútov obchodov COOP Jednoty. Hodnotenie vyhlásení a profilu imidžu COOP Jednoty.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE11 01191-023, originál dokumentu

    článok

    článok

    Do košíka