Počet záznamov: 1  

Generické stratégie ako obraz správania a konania podnikov

  1. Názov Generické stratégie ako obraz správania a konania podnikov
    Súbežný názovGeneric strategies like a picture of behaviour and action of companies
    Autorské údajeŠtefan Slávik
    Autor Slávik Štefan EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM
    Zdrojový dokument Ekonomika, financie a manažment podniku - rok 2011 : recenzovaný zborník vedeckých príspevkov z medzinárodnej vedeckej konferencie Fakulty podnikového manažmentu EU v Bratislave : 29. 9. 2011 FPM EU v Bratislave. S. [1-7]. - [Bratislava] : [Fakulta podnikového manažmentu EU v Bratislave], [2011]. ISBN 978-80-225-3253-2
    PoznámkyRes. angl. Bibliogr. odkazy
    Druh dokumenturozpis článkov z elektronických zdrojov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia
    Heslá podnikanie * podnik * správanie * riadenie podnikové * trh * prostredie podnikateľské * stratégia podnikateľská * prieskum informačný
    AnotáciaVýhoda generických stratégií ako indikátorov správania a konania podnikov spočíva v tom, že sa dajú zaznamenať pri pohľade na podnik zvonka aj bez prístupu k interným informáciám a poskytujú objektívny obraz o strategickej aktivite podniku. Prieskum o konaní a správaní podnikov, ktorý sa uskutočnil v poslednom štvrťroku 2009 prostredníctvom dotazníka, ktorý skúmal podnikateľské prostredie, vnútorné prostredie podnikov a ich podnikateľské stratégie. Výsledky prieskumu. Podnikateľská stratégia podľa Porterovej typológie. Hallov konkurenčný model. Mintzbergova typológia. Typológie Milesa a Snowa. Typológia strategických hodín.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE11 01292-108, originál dokumentu

    článok

    článok

    Do košíka