Počet záznamov: 1  

Aspekty spotrebiteľského spracovania informácií v súvislosti s nákupným správaním

  1. Názov Aspekty spotrebiteľského spracovania informácií v súvislosti s nákupným správaním
    Autorské údajeKornélia Richterová, Helena Labská
    Autor Richterová Kornélia EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Spoluautori Labská Helena EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Trendy nákupného a spotrebiteľského správania zákazníkov v podmienkach ekonomickej nestability : zborník vedeckých statí z riešenia výskumného projektu VEGA 1/0652/10. S. 31-47. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3247-1 Obr., sch., tab.
    PoznámkyRes. slov. Bibliogr. odkazy
    Druh dokumenturozpis článkov z elektronických zdrojov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 659.1 - Propagácia. Reklama
    Heslá komunikácia marketingová * reklama * správanie spotrebiteľa * nákup
    AnotáciaPríspevok ponúka konfrontáciu tradičných názorov o pôsobení reklamy na spotrebiteľské správanie s poznatkami, ktoré vyplynuli z analýzy nákupných epizód v rámci akademického prieskumu realizovaného v rokoch 2007 – 2010. Zároveň chce podrobnejšie priblížiť postupnosť procesu spotrebiteľskej interpretácie ELM vo väzbe na konkrétne, už realizované nákupy, poukázať na vzťah presvedčovania v marketingovej komunikácii s procesom nákupného rozhodovania spotrebiteľov. Súčasťou pojednania je ilustrácia podnetov aplikovateľných pre teóriu a prax modernej komunikácie s trhom.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE11 01284-006, originál dokumentu

    článok

    článok

    Do košíka