Počet záznamov: 1
Trendy v marketingu a marketingovej komunikácii v mieste predaja
Názov Trendy v marketingu a marketingovej komunikácii v mieste predaja Autorské údaje Veronika Fogašová Autor Fogašová Veronika EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Trendy nákupného a spotrebiteľského správania zákazníkov v podmienkach ekonomickej nestability : zborník vedeckých statí z riešenia výskumného projektu VEGA 1/0652/10. S. 48-68. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3247-1 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá predaj * predaj priamy * komunikácia marketingová * správanie spotrebiteľa * zákazníci Anotácia Aktuálne prístupy k marketingu realizovaného v mieste predaja so zameraním najmä na marketingovú komunikáciu so zákazníkom v reakcii na celospoločenské zmeny a tým aj zmeny v správaní zákazníkov. Shopper marketing ako nový prístup k marketingovej stratégií v maloobchode. Vybrané formy marketingovej komunikácie v mieste predaja. M-marketing (mobilný marketing) ako nástroj marketingovej komunikácie v mieste predaja. Bluetooth marketing, mobile couponing, mobile tagging, platba mobilom. Kategória EPC Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Odkazy (2) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E11 01284-005, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1