Počet záznamov: 1  

Tajomstvo silných značiek

  1. Názov Tajomstvo silných značiek
    Autorské údajeJana Škutková
    Autor Škutková Jana
    Zdrojový dokument Goodwill : mesačník o ekonomike, biznise a spoločnosti. Roč. 3, č. Október-november (2011), s. 16. - Bratislava : Goodwill, 2011. ISSN 1337-9798 Obr.
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * manažment produktový * stratégia obchodná * produkty * inovácia výrobkov * značky výrobkov * značky kvality * imidž * komunikácia marketingová
    AnotáciaAko najrýchlejšie vybudovať imidž a presadiť do povedomia ľudí svoj produkt. Vybudovanie výrobku či značky, ktorá bude vyjadrovať spoločný názor skupiny. Spoločné črty najúspešnejších značiek. Marketing a inovácie.
    URLftp://193.87.31.84/0143119/GW_10-11_2011-final.pdf ftp://193.87.31.84/0143119/GW_10-11_2011-final.pdf
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Zväzky2011: Január 2011-December/Január 2012

    článok

    článok

    Do košíka