Počet záznamov: 1  

Research methods used in corporate and brand identity management

  1. Názov Research methods used in corporate and brand identity management
    Autorské údajeLenka Šimorová
    Autor Šimorová Lenka EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF
    Zdrojový dokument EDAMBA 2011 : proceedings of international scientific conference for doctoral students and young researchers : 29th-30th September, 2011 Bratislava. S. 537-545. - Bratislava : Publishing House EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3265-5 Obr., sch.
    PoznámkyVEGA 1/0803/10. - Res. angl. Bibliogr. odkazy
    Druh dokumenturozpis článkov z elektronických zdrojov
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia
    Heslá identita podniková * výrobky značkové * manažment * metódy * audit * prostredie podnikateľské
    AnotáciaPrístupy a metódy používané v manažmente spoločnosti a značkového výrobku. Výskumné metódy používané v podnikovej identite (corporate identity - CI) a manažmente značkového výrobku. CI audit. Manažment značky, metódy.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Odkazy (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE11 01191-037, originál dokumentu

    článok

    článok

    Do košíka