Počet záznamov: 1
Marketingové stratégie podnikov v súčasnom podnikateľskom prostredí
Názov Marketingové stratégie podnikov v súčasnom podnikateľskom prostredí : [zborník vedeckých prác] Autorské údaje Štefan Majtán a kolektív, redakčné a zostavovateľské práce Katarína Grančičová Ďalší autori Grančičová Katarína (Zostavovateľ / Kompilátor) EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Šúbertová Elena (Recenzent) EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Tršťanská Alena (Recenzent) EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Korporácia Fakulta podnikového manažmentu EU . Katedra podnikovohospodárska Vydavateľské údaje Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM , 2011. - 123 s. ISBN 978-80-225-3284-6 Výstup z projektu VEGA 1/0385/10 Zmeny marketingových stratégií podnikov determinované novými faktormi turbulencie podnikateľského prostredia
Poznámky VEGA 1/0385/10 Druh dokumentu zborníky Jazyk dokumentu slovenčina, angličtina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá stratégia marketingová * prostredie podnikateľské * plánovanie podnikové * stratégia podniková * stratégia podnikateľská * plán marketingový * konkurencieschopnosť * prieskum trhu * komunikácia firemná * komunikácia marketingová * legislatíva * marketing * organizácie neziskové * globalizácia * Slovensko Kategória EPC Redakčné a zostavovateľské práce knižného charakteru (bibliografie, encyklopédie, katalógy, slovníky, zborníky...) Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Počet ex. 4, z toho voľných 3, prezenčne 1 Odkazy (10) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Signatúra 853563-853566 Archív EPC E11 01341-001, originál dokumentu
kniha
Signatúra Lokácia Dislokácia Info 853563 SEK Všeobecná študovňa len prezenčne 853564 SEK Sklad knižničného fondu voľný 853565 SEK Sklad knižničného fondu voľný 853566 SEK Sklad knižničného fondu voľný
Počet záznamov: 1