Počet záznamov: 1  

Čaká nás prelínanie kamenných a virtuálnych predajní

  1. Názov Čaká nás prelínanie kamenných a virtuálnych predajní
    Autorské údajeMiloš Toman
    Autor Toman Miloš
    Zdrojový dokument Zisk : riadenie - marketing - podnikanie. Č. 10 (2011), s. 43-45. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2011. ISSN 1337-9151 Obr.
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * stratégia marketingová * stratégia obchodná * centrá obchodné * strediská nákupné * tovar * internet * stránky webové * komunikácia elektronická * konkurencia * zákazníci
    AnotáciaVýhody internetových predajní a klasický maloobchod. Rozdiely medzi kamennými predajňami a ich internetovou konkurenciou. Informácie o tovare a čas strávený na sociálnych sieťach. Prelínanie reálnych a virtuálnych predajní.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Zväzky2011: 1-12

    článok

    článok

    Do košíka