Počet záznamov: 1  

Trendy vývoja v marketingovej komunikácii

  1. Názov Trendy vývoja v marketingovej komunikácii
    Súbežný názovDevelopment trends in marketing communication
    Autorské údajeŠtefan Majtán, Viera Frianová
    Autor Majtán Štefan EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Spoluautori Frianová Viera
    Zdrojový dokument Marketingové stratégie podnikov v súčasnom podnikateľskom prostredí : [zborník vedeckých prác]. S. 51-60. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3284-6
    Výstup z projektu VEGA 1/0385/10 Zmeny marketingových stratégií podnikov determinované novými faktormi turbulencie podnikateľského prostredia
    PoznámkyVEGA 1/0385/10
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * komunikácia marketingová * stratégia marketingová * stratégia obchodná * starostlivosť o zákazníkov * riadenie vzťahov so zákazníkmi * marketing vzťahový
    AnotáciaVšeobecná teória marketingovej komunikácie a jej vývoj. Stratégia marketingovej komunikácie, dôraz na účinnosť a efektívnosť. Nové trendy vo vývoji marketingovej komunikácie.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE11 01341-005, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.