Počet záznamov: 1  

Product placement ako nový trend v marketingovej komunikácii v európskych krajinách

  1. Názov Product placement ako nový trend v marketingovej komunikácii v európskych krajinách
    Súbežný názovProduct placement such as new aproach in marketing communication in European countries
    Autorské údajeSoňa Nemečková
    Autor Nemečková Soňa EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Zdrojový dokument Marketingové stratégie podnikov v súčasnom podnikateľskom prostredí : [zborník vedeckých prác]. S. 74-88. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3284-6
    Výstup z projektu VEGA 1/0385/10 Zmeny marketingových stratégií podnikov determinované novými faktormi turbulencie podnikateľského prostredia
    PoznámkyVEGA 1/0385/10
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * stratégia marketingová * komunikácia marketingová * produkty * značky výrobkov * reklama vonkajšia * propagácia skrytá * Európska únia * Slovensko * zákony
    AnotáciaUmiestňovanie produktov (product placement) a jeho postupné uzákoňovanie v európskych krajinách. Transpozícia smernice Európskeho parlamentu a Rady 2007/65/ES. Product placement na Slovensku. Staro-nová forma marketingovej komunikácie.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Odkazy (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE11 01341-007, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.