Počet záznamov: 1
Prieskum dopadov globalizácie na marketingové stratégie podnikov v SR (na príklade cukrovarníckeho priemyslu)
Názov Prieskum dopadov globalizácie na marketingové stratégie podnikov v SR (na príklade cukrovarníckeho priemyslu) Súbežný názov Research of globalization impacts on the business marketing strategy in Slovakia (example of sugar industry) Autorské údaje Štefan Majtán, Martina Špilová Autor Majtán Štefan EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Spoluautori Špilová Martina EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Zdrojový dokument Marketingové stratégie podnikov v súčasnom podnikateľskom prostredí : [zborník vedeckých prác]. S. 114-122. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3284-6 Výstup z projektu VEGA 1/0385/10 Zmeny marketingových stratégií podnikov determinované novými faktormi turbulencie podnikateľského prostredia
Poznámky VEGA 1/0385/10 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * stratégia marketingová * Slovensko * priemysel cukrovarnícky * globalizácia * prostredie podnikateľské * nástroje marketingové * trh * regulácia * politika poľnohospodárska Anotácia Marketingové stratégie v globalizujúcom sa prostredí a podnikateľská činnosť v cukrovarníckom priemysle. Dopady globalizácie na slovenské podniky. Výsledky vplyvu globalizácie na marketingové aktivity podnikov cukrovarníckeho priemyslu. Kategória EPC Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E11 01341-010, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1