Počet záznamov: 1  

Creating corporate reputations

  1. Názov Creating corporate reputations : identity, image, and performance
    Autorské údajeGrahame Dowling
    Autor Dowling Grahame
    Vydavateľské údajeNew York : Oxford University Press , 2009. - 299 s.
    ISBN978-0-19-925220-6
    Druh dokumentuodborné publikácie
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSpojené štáty
    Systematika 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia
    Heslá stratégia podniková * imidž * kultúra podniková * komunikácia * identita podniková * značky výrobné * riadenie podnikové * výkony podnikové
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.3, z toho voľných 0, prezenčne 3
    Signatúra854244, 898461, 898592

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    898592SEKVšeobecná študovňalen prezenčne
    898461FPMKnižnica Fakulty podnikového manažmentulen prezenčne
    854244OBFKnižnica Obchodnej fakultylen prezenčne

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.