Počet záznamov: 1  

Creating corporate reputations

  1. Názov Creating corporate reputations : identity, image, and performance
    Autorské údajeGrahame Dowling
    Autor Dowling Grahame
    Vydavateľské údajeNew York : Oxford University Press, 2009. - 299 s. , obr., tab.
    ISBN978-0-19-925220-6
    PoznámkyBibliogr. odkazy. Resumé.
    Druh dokumentuodborná publikácia
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSpojené štáty
    Systematika 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia
    Heslá stratégia podniková * imidž * kultúra podniková * komunikácia * identita podniková * značky výrobné * riadenie podnikové * výkony podnikové
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.1, z toho voľných 0, prezenčne 1
    Signatúra854244

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    854244OBFKnižnica Obchodnej fakultylen prezenčne