Počet záznamov: 1  

How to measure and manage your corporate reputation

  1. Názov How to measure and manage your corporate reputation
    Autorské údajeTerry Hannington
    Autor Hannington Terry
    Vydavateľské údajeAldershot : GOWER , 2004. - 95 s.
    ISBN0-566-08552-6
    Druh dokumentuodborné publikácie
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaVeľká Británia
    Systematika 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia
    Heslá podnik * imidž * značky výrobné * riadenie * komunikácia * výskum * plánovanie * projekty * stratégia podniková * práca s verejnosťou
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.1, z toho voľných 0, prezenčne 1
    Signatúra854245

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    854245OBFKnižnica Obchodnej fakultylen prezenčne

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.