Počet záznamov: 1
Psychologie reklamy
Názov Psychologie reklamy Autorské údaje Jitka Vysekalová a kolektiv Autor Vysekalová Jitka Spoluautori Komárková Růžena Herzmann Jan Herink Ondřej Vydavateľské údaje Praha : Grada Publishing , 2007, dotlač 2009. - 294 s. Vydanie 3. rozšír. a aktual. vyd. Edícia Expert ISBN 978-80-247-2196-5 Druh dokumentu odborné publikácie Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania Česká republika Systematika 659.1 - Propagácia. Reklama Heslá reklama * psychológia reklamy * psychológia predaja * propagácia * komunikácia marketingová * podpora predaja * práca s verejnosťou * marketing priamy * sponzorovanie * médiá Báza dát KNIHY Počet ex. 3, z toho voľných 0, prezenčne 3 Signatúra 853763, 853806, 854120
kniha
Signatúra Lokácia Dislokácia Info 853763 SEK Všeobecná študovňa len prezenčne 854120 SEK Pobočka SEK Košice len prezenčne 853806 FPM Knižnica Fakulty podnikového manažmentu len prezenčne
Počet záznamov: 1