Počet záznamov: 1  

Strategic marketing alternatives for European market

  1. Názov Strategic marketing alternatives for European market . 16
    Autorské údajeMilan Oreský
    Autor Oreský Milan EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokumentCompetitive and cooperative business strategies for efficient outcomes in different markets - internal organisational drivers. S. 243-250. - Siedlce : Wydawnictwo Uniwersytetu Przyrodniczo-Humanistycznego, 2011. ISBN 978-83-7051-641-3
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaPoľsko
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * stratégia marketingová * trh spoločný * adaptácia * Európska únia
    AnotáciaKoncepcia európskeho marketingu. Rozšírenie Európskej únie, rozšírenie európskeho trhu. Prechod od národného marketingu k európskemu marketingu. Alternatívy marketingovej stratégie pre európsky trh.
    Kategória EPCVedecké práce v zahraničných recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE11 01358-001, kópia plného textu

    článok

    článok

    Do košíka