Počet záznamov: 1  

Měříme a optimalizujeme marketing na sociálních sítích

  1. Názov Měříme a optimalizujeme marketing na sociálních sítích
    Autorské údajeJim Sterne, překlad: Jiří Fadrný
    Autor Sterne Jim
    Ďalší autori Fadrný Jiří (Prekladateľ)
    Vydavateľské údajeBrno : Computer Press , 2011. - 280 s.
    Edícia Metriky sociálních médií od A do Z
    ISBN978-80-251-3340-8
    Druh dokumentupríručky
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 681.324 - Počítačové systémy. Počítačové siete
    Heslá siete sociálne * siete počítačové * marketing * komunikácia * firmy * zákazníci * obchod * zisk * meranie
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.2, z toho voľných 1, prezenčne 1
    Signatúra854582, 854600

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    854582SEKVšeobecná študovňalen prezenčne
    854600SEKSklad knižničného fonduvoľný

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.