Počet záznamov: 1  

Korporativnyje kommunikacii v sociume: ponjatija, struktura, primery

  1. Názov Korporativnyje kommunikacii v sociume: ponjatija, struktura, primery : sociaľnyje kommunikacii, PR, mediarilejšiz, korporativnyje SMI: kak oni formirujut korporativnyje kommunikacii
    Autorské údajeSergej Brovko
    Autor Brovko Sergej
    Vydavateľské údajeSaarbrücken : LAP LAMBERT Academic Publishing , 2011. - 259 s.
    ISBN978-3-8433-2114-3
    Druh dokumentuodborné publikácie
    Jazyk dokumenturuština
    Krajina vydaniaNemecko
    Systematika 659.3 - Masová komunikácia. Informovanie širokej verejnosti
    Heslá komunikácia firemná * komunikácia sociálna * komunikácia masová * vzťahy s verejnosťou * práca s verejnosťou * Rusko
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.2, z toho voľných 0, prezenčne 2
    Signatúra854316, 854317

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    854316SEKVšeobecná študovňalen prezenčne
    854317SEKPobočka SEK Košicelen prezenčne

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.