Počet záznamov: 1
Geografické aspekty marketingového mixu v maloobchode
Názov Geografické aspekty marketingového mixu v maloobchode Súbežný názov Geographic aspects of marketing mix in retailing Autorské údaje Jaroslav Kita Autor Kita Jaroslav EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Geografický informačný systém ako zdroj strategickej inovácie podniku z hľadiska posilnenia jeho konkurencieschopnosti : zborník vedeckých statí projektu VEGA 1/0039/11. S. 19-27. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3283-9 Výstup z projektu VEGA 1/0039/11 Geografický informačný systém ako zdroj strategickej inovácie podniku z hľadiska posilnenia jeho konkurencieschopnosti
Poznámky VEGA 1/0039/11 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing mix * komunikácia marketingová * produkty * distribúcia * ceny * náklady * lokalizácia * maloobchod Anotácia Prispôsobovanie ponuky z hľadiska marketingu. Typy správaní európskych spotrebiteľov. Prispôsobovanie ponuky v rámci nákupných oblastí. Marketingová komunikácia a geomarketing. Cena a geomarketing. Geomarketing v distribúcii. Kategória EPC Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E11 01437-001, kópia plného textu
článok
Počet záznamov: 1