Počet záznamov: 1
Geografický informačný systém ako nástroj geomarketingu v podmienkach zmien na spotrebiteľskom trhu
Názov Geografický informačný systém ako nástroj geomarketingu v podmienkach zmien na spotrebiteľskom trhu Súbežný názov Geographic information system as a tool of geomarketing in condition of changes in consumer market Autorské údaje Pavol Kita Autor Kita Pavol EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Geografický informačný systém ako zdroj strategickej inovácie podniku z hľadiska posilnenia jeho konkurencieschopnosti : zborník vedeckých statí projektu VEGA 1/0039/11. S. 28-52. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3283-9 Výstup z projektu VEGA 1/0039/11 Geografický informačný systém ako zdroj strategickej inovácie podniku z hľadiska posilnenia jeho konkurencieschopnosti
Poznámky VEGA 1/0039/11 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 330.47 - Teória informácií v ekonomike. Ekonomická informatika Heslá systémy informačné geografické * báza dát * informácie * spotrebitelia * marketing * výskum * projekty * konkurencieschopnosť Anotácia Charakteristika geomarketingu. Nástroje geomarketingu. Geografický informačný systém (GIS). Databázy údajov. Zdroje informácií pre tvorbu databáz. Aplikácia geomarketingu. Metodológia výskumu v rámci projektu VEGA 1/0039/11 GIS ako zdroj strategickej inovácie podniku z hľadiska posilnenia jeho konkurencieschopnosti. Kategória EPC Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Odkazy (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E11 01439-001, kópia plného textu
článok
Počet záznamov: 1