Počet záznamov: 1  

Spoločenská zodpovednosť zvyšuje kredibilitu a konkurencieschopnosť organizácie na trhu

  1. Názov Spoločenská zodpovednosť zvyšuje kredibilitu a konkurencieschopnosť organizácie na trhu
    Preklad názvuSocial responsibility increases asset and competitive ability of the company on the market
    Autorské údajeViera Čihovská, Jana Kováčová
    Autor Čihovská Viera EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Spoluautori Kováčová Jana EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Ekonomika cestovného ruchu a podnikanie : vedecký časopis : cestovný ruch - všeobecná ekonomika - obchod - služby - podnikanie - regionálny rozvoj. Roč. 2, č. 1-4 (2010), s. 35-45. - Bratislava : MERKURY, 2010. ISSN 1337-9313 Sch.
    PoznámkyVEGA 1/0251/08. - Res. angl., slov. Bibliogr. odkazy
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 502/504 - Ochrana prírody. Životné prostredie
    Heslá zodpovednosť spoločenská * firmy * etika * identita podniková * imidž * ochrana prostredia životného * stakeholder * výhody konkurenčné * konkurencieschopnosť * práca s verejnosťou
    AnotáciaPojem stakeholders a teória stakeholders. Spoločenská zodpovednosť podniku. Definícia a história spoločenskej zodpovednosti. Význam spoločenskej zodpovednosti. Implementácia spoločenskej zodpovednosti podniku - využitie dobrých vzťahov k verejnosti (PR).
    Kategória EPCVedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE11 01780-001, kópia plného textu
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Zväzky2010: 1-4

    článok

    článok

    Do košíka