Počet záznamov: 1  

Moderné metódy a prístupy v marketingovom manažmente

  1. Názov Moderné metódy a prístupy v marketingovom manažmente : zborník vedeckých statí z riešenia vedeckého projektu VEGA 1/0333/11
    Autorské údajezborník z príspevkov riešiteľov projektu zostavil: Ferdinand Daňo
    Ďalší autori Daňo Ferdinand (Zostavovateľ / Kompilátor) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Pajtinková - Bartáková Gabriela (Recenzent)
    Žák Štefan (Recenzent) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Korporácia Ekonomická univerzita v Bratislave . Obchodná fakulta , (Bratislava, Slovensko)
    Vydavateľské údajeBratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. - 124 s. , diagr., grafy, tab.
    ISBN978-80-225-3307-2
    PoznámkyVEGA 1/0333/11. - Bibliogr. odkazy.
    Druh dokumentuzborníky
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing manažment * kontroling * logistika
    Kategória EPCRedakčné a zostavovateľské práce knižného charakteru (bibliografie, encyklopédie, katalógy, slovníky, zborníky...)
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Počet ex.4, z toho voľných 2, prezenčne 1
    Odkazy (8) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Signatúra854341, 854342, 866450, 866451
    Archív EPCE11 01584-001, originál dokumentu

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    854341SEKVšeobecná študovňalen prezenčne
    854342SEKSklad knižničného fonduvypožičaný
    866450SEKSklad knižničného fonduvoľný
    866451SEKSklad knižničného fonduvoľný