Počet záznamov: 1  

Faktory pôsobiace na strategické rozhodovanie o cenách

  1. Názov Faktory pôsobiace na strategické rozhodovanie o cenách
    Súbežný názovFactors with influence on strategic price making
    Autorské údajePavol Serina
    Autor Serina Pavol EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Zdrojový dokument Ceny ako nástroj strategického rozhodovania v súčasných trhových podmienkach : [zborník vedeckých prác]. S. 154-168. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3319-5 Obr.
    PoznámkyVEGA 1/0410/10. - Res. angl. Bibliogr. odkazy
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 338.5 - Ceny. Tvorba cien. Druhy cien
    Heslá ceny * tvorba cien * náklady * kalkulácia nákladov * firmy * konkurencia * trh * dopyt * produkty * riadenie strategické * rozhodovanie strategické
    AnotáciaPostavenie firmy na trhu. Oligopolný trh. Monopolná konkurencia. Dokonalá konkurencia. Vplyv faktorov pôsobiacich na rozhodovanie o cenách vo firme. Vplyv vnútorných faktorov. Štruktúra ceny. Kalkulácia variabilných nákladov. Kalkulácia cieľových nákladov. Hodnotový manažment a hodnotová analýza. Vonkajšie faktory - trh a dopyt po produktoch. Členenie firiem z hľadiska uplatňovania základného prístupu k tvorbe cien.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Odkazy (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE11 01530-014, originál dokumentu

    článok

    článok

    Do košíka