Počet záznamov: 1
Wiley international encyclopedia of marketing
Názov Wiley international encyclopedia of marketing . Volume 1. Marketing strategy Autorské údaje edited by: Robert A. Peterson and Roger A. Kerin Ďalší autori Peterson Robert A. (Vedecký redaktor) Kerin Roger A. (Vedecký redaktor) Vydavateľské údaje Chichester : Wiley , 2011. - 239 s. ISBN 978-1-405-16178-7 Druh dokumentu encyklopédie Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Veľká Británia Systematika 03 - Všeobecné encyklopédie Heslá marketing strategický * pojmy * terminológia Báza dát KNIHY Počet ex. 2, z toho voľných 1, prezenčne 1 Signatúra 854318, 854319
kniha
Signatúra Lokácia Dislokácia Info 854318 SEK Sklad knižničného fondu voľný 854319 SEK Pobočka SEK Košice len prezenčne
Počet záznamov: 1