Počet záznamov: 1
[Geografický informačný systém ako zdroj strategickej inovácie podniku z hľadiska posilnenia jeho konkurencieschopnosti]
Názov [Geografický informačný systém ako zdroj strategickej inovácie podniku z hľadiska posilnenia jeho konkurencieschopnosti] Autorské údaje Daša Belkovicsová Autor Belkovicsová Daša EUBFNHKFI - Katedra financií FNH Zdrojový dokument Ekonomické spektrum : recenzovaný vedecko-odborný on-line časopis o ekonómii a ekonomike. Roč. 6, č. 3 (2011), s. 36-38. - Bratislava : CAESaR-Centrum vzdelávania, vedy a výskumu, 2011. ISSN 1336-9105 Recenz.dok. Geografický informačný systém sko nástroj geomarketingu v podmienkach zmien na spotrebiteľskom trhu / Pavol Kita Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 330.47 - Teória informácií v ekonomike. Ekonomická informatika Heslá recenzie * marketing územia * systémy informačné geografické * prieskum trhu * spotrebitelia * konkurencieschopnosť Anotácia Recenzia príspevkov, kde autori z rôznych aspektov analyzujú a hodnotia javy ovplyvňujúce spádové oblasti maloobchodných jednotiek. Priestorové správanie spotrebiteľa umožňuje pochopiť obchodnú atraktívnosť maloobchodných jednotiek a programovať ich budúce implementácie. Kategória EPC Recenzie v časopisoch a zborníkoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Odkazy (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E11 01551-001, kópia plného textu Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2011: 3
článok
Počet záznamov: 1