Počet záznamov: 1
Cenotvorba
Názov Cenotvorba : cenové stratégie v hoteloch a penziónoch Autorské údaje Magdaléna Josková Autor Josková Magdaléna Zdrojový dokument Hotelier : direct-mailový časopis pre majiteľov a riaditeľov hotelov, penziónov a reštaurácií. Roč. 5, č. zima (2011), s. 34-38. - Žilina : Direct press, 2011. ISSN 1337-0545 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 338.5 - Ceny. Tvorba cien. Druhy cien Heslá ceny * tvorba cien * náklady * konkurencia * trh * zákazníci * služby * ubytovanie * hotely * penzióny Anotácia Cena ako významná ekonomická kategória a súčasne marketingový nástroj. Závislosť cien od vnútorných aj vonkajších faktorov. Strategické a taktické ceny. Ceny počas krízy. Vývoj priemernej ceny za ubytovanie v ubytovacích zariadeniach v SR v r. 2000-2010. Nákladové a dopytovo orientované cenové stratégie. Konkurenčne orientované cenové stratégie. Stratégia cenovej diskriminácie. Spotrebiteľská pridaná hodnota. Stratégia odstupňovaných cien. Stratégia dvojzložkových cien. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2011: jar-zima
článok
Počet záznamov: 1