Počet záznamov: 1
Marketingový kontroling ako nástroj na skvalitnenie riadenia podniku
Názov Marketingový kontroling ako nástroj na skvalitnenie riadenia podniku Autorské údaje Eva Hanuláková Autor Hanuláková Eva EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Moderné metódy a prístupy v marketingovom manažmente : zborník vedeckých statí z riešenia vedeckého projektu VEGA 1/0333/11. s.7-19. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3307-2 Výstup z projektu VEGA 1/0333/11 Moderné metódy a prístupy v marketingovom manažmente
Poznámky VEGA 1/0333/11 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * riadenie podnikové * kontroling * nástroje marketingové * analýza swot Anotácia Charakteristika marketingového kontrolingu ako nástroja na skvalitnenie podnikového riadenia a jeho postavenie v systéme podnikového kontrolingu so zreteľom na jeho funkcie a nástroje v kontexte systému strategického a operatívneho marketingového kontrolingu. Kategória EPC Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E11 01584-002, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1