Počet záznamov: 1  

Sú elektronické obchody ochotné zlepšovať svoje služby?

  1. Názov Sú elektronické obchody ochotné zlepšovať svoje služby?
    Autorské údajeJamal Hasan, Zuzana Gersová
    Autor Hasan Jamal EUBOBFKIO - Katedra informatiky obchodných firiem OBF
    Spoluautori Gersová Zuzana EUBOBFKIO - Katedra informatiky obchodných firiem OBF
    Zdrojový dokument Informatizácia spoločnosti a jej interakcia so vzdelávacím systémom 2011 : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie organizovanej v rámci podujatí k 15. výročiu založenia Katedry informatiky obchodných firiem Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave : 10. 11. 2011 Bratislava. S. 11-16. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3311-9 Grafy, obr.
    PoznámkyRes. slov. Bibliogr. odkazy
    Druh dokumenturozpis článkov z elektronických zdrojov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.18 - Obchodná technika
    Heslá obchod * obchod elektronický * technika obchodná * internet * tovar spotrebný * trh elektronický * komunikácia elektronická * obchodníci * zákazníci * prieskum
    AnotáciaSúčasný stav elektronického obchodu na Slovensku. Výskum, ktorý mal zmapovať či sú obchodníci ochotní zlepšovať svoje služby smerom k zákazníkom. Výsledky prieskumu.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE11 01571-003, originál dokumentu

    článok

    článok

    Do košíka