Počet záznamov: 1
Faktory zvyšovania predaja cez e-shop
Názov Faktory zvyšovania predaja cez e-shop Autorské údaje Lenka Mikulíková Autor Mikulíková Lenka EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Udržateľný marketing a udržateľná spotreba (1) : zborník vedeckých statí z výskumného projektu VEGA č. 1/0418/11. S. 67-73. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISSN 978-80-225-3279-2 Výstup z projektu VEGA 1/0418/11 Udržateľný marketing a udržateľná spotreba
Poznámky VEGA 1/0418/11 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 681.3.004.14 - Využitie počítačov Heslá obchod elektronický * zákazníci * systém CRM Anotácia Vytvorenie web stránky e-shopu. Ako pritiahnuť na e-shop zákazníkov. Priebeh nákupu cez e-shop. Kategória EPC Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Odkazy (2) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E11 01616-006, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1