Počet záznamov: 1
Využívanie sponzoringu ako možnosti získavania finančných prostriedkov pre verejné knižnice
Názov Využívanie sponzoringu ako možnosti získavania finančných prostriedkov pre verejné knižnice Preklad názvu The Use of sponorship as possibilities of fundraising for public libraries Autorské údaje Júlia Lipianska, Miroslava Loydlová Autor Lipianska Júlia EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Spoluautori Loydlová Miroslava EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 4, č. 15 (2011), s. 430-437. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2011. ISSN 1337-7493 Výstup z projektu VEGA 1/0047/11 Koncepcia európskeho marketingu a segmentácia spoločného trhu so zameraním na výber a implementáciu marketingových stratégií pre zvýšenie konkurenčnej schopnosti slovenských podnikov na trhoch EÚ
Poznámky VEGA 1/0047/11 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá knižnice * zdroje finančné * sponzorovanie * marketing * stratégia marketingová * komunikácia manažérska Anotácia Knižnice a ich úloha v spoločnosti. Sponzoring a jeho podstata. Sponzoring ako súčasť marketingovej komunikácie. Realizácia sponzoringu. Kategória EPC Vedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E11 01730-012, originál dokumentu Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2011: 13-16
článok
Počet záznamov: 1