Počet záznamov: 1
Sezónny marketing
Názov Sezónny marketing Autorské údaje Miloš Toman Autor Toman Miloš Zdrojový dokument Zisk : riadenie - marketing - podnikanie. Č. 12 (2011), s. 32-34. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2011. ISSN 1337-9151 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.18 - Obchodná technika Heslá obchod * manažment sortimentný * produkty * riadenie predaja * technika predaja * výmena tovarová * psychológia predaja * riadenie vzťahov so zákazníkmi * reklama * konkurencia Anotácia Sezónny marketing na obnovenie pestrého zvykového roku a odbúravanie monotónnosti a stereotypu predaja. Pripomenutie zvykov a tradícií najmenej jednou akciou mesačne. Účinné podnety k nákupom. Odlíšenie sa od konkurencie a internacionálna reklama. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2011: 1-12
článok
Počet záznamov: 1