Počet záznamov: 1  

Environmentálny marketing

  1. Názov Environmentálny marketing
    Súbežný názovEnvironmental marketing
    Autorské údajeVítězslav Balhar
    Autor Balhar Vítězslav Jr. EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Vedecké state Obchodnej fakulty 2011 : [zborník]. S. 1-7. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3326-3
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing environmentálny * stratégia marketingová * marketing mix * nástroje marketingové * prostredie životné * zodpovednosť spoločenská
    AnotáciaEnvironmentálny alebo ekologický marketing ako ucelená orientácia firmy smerom k ekologickým otázkam, ktorá je daná vzťahom k životnému prostrediu a prejavuje sa v cieľoch, stratégiách a konkrétnych marketingových mixoch firmy.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE11 01865-004, originál dokumentu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF77.8 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.