Počet záznamov: 1  

Moderné prístupy v súčasnom marketingovom manažmente

  1. Názov Moderné prístupy v súčasnom marketingovom manažmente
    Súbežný názovThe Modern approaches in marketing management
    Autorské údajeEva Hanuláková
    Autor Hanuláková Eva EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Vedecké state Obchodnej fakulty 2011 : [zborník]. S. 1-8. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3326-3 Obr.
    PoznámkyVEGA 1/0333/11. - Res. angl. Bibliogr. odkazy
    Druh dokumenturozpis článkov z elektronických zdrojov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 65.012.4 - Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita
    Heslá marketing manažment * stratégia marketingová * komunikácia manažérska * plánovanie * riadenie * kontroling
    AnotáciaMarketingový manažment predstavuje manažérsky prístup založený na analýze marketingového prostredia, ktorý vytvára bázu pre marketingové plánovanie, implementáciu a kontrolu všetkých marketingových rozhodnutí.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE11 01865-021, originál dokumentu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF169.1 KBzamestnanci EU po prihlásení
    Archív publikačnej činnosti169.1 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

    Do košíka