Počet záznamov: 1  

Marketgový mix z hľadiska geomarketingu

  1. Názov Marketgový mix z hľadiska geomarketingu
    Súbežný názovMarketing mix from the point of view of geomarketing
    Autorské údajeJaroslav Kita, Pavol Konštiak
    Autor Kita Jaroslav EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Spoluautori Konštiak Pavol EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Vedecké state Obchodnej fakulty 2011 : [zborník]. S. 1-7. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3326-3
    PoznámkyVEGA 1/0039/11
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * stratégia marketingová * nástroje marketingové * marketing mix * informatika * geografia * lokalizácia
    AnotáciaGeomarketing je nástroj modernej informatiky, ktorý umožnuje zvýšit kapacitu spracovania marketingových a obchodných informácií a ich geografickú lokalizáciu. Charakteristické znaky nákupnej oblasti a realizácia efektívnej marketingovej stratégie marketingového mixu.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE11 01865-033, originál dokumentu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF87.9 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.