Počet záznamov: 1  

E-marketing - nástroj efektívnej marketingovej komunikácie a propagácie služieb

  1. Názov E-marketing - nástroj efektívnej marketingovej komunikácie a propagácie služieb
    Súbežný názovE-marketing - the tool of effective marketing communication and promotion of services
    Autorské údajeRomana Olexová
    Autor Olexová Romana EUBOBFKSC - Katedra služieb a cestovného ruchu OBF
    Zdrojový dokument Vedecké state Obchodnej fakulty 2011 : [zborník]. s. 1-9. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3326-3
    PoznámkyRes. angl. Bibliogr. odkazy
    Druh dokumenturozpis článkov z elektronických zdrojov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * propagácia * kampane reklamné * technológie komunikačné * služby * komunikácia marketingová * pojmy
    AnotáciaE-marketing, jeho charakteristika. Výhody a nevýhody e-marketingu pre poskytovateľa aj spotrebiteľa. Využívanie prvkov e-marketingu ako komplementárneho nástroja propagácie a marketingovej komunikácie služieb v klasických (nevirtuálnych) kampaniach, ako aj povýšenie e-marketingu na dominantnú formu propagácie a marketingovej komunikácie.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE11 01865-050, originál dokumentu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF92.9 KBzamestnanci EU po prihlásení
    Archív publikačnej činnosti92.9 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

    Do košíka