Počet záznamov: 1  

Analýza nákupného rozhodovania spotrebiteľov

  1. Názov Analýza nákupného rozhodovania spotrebiteľov
    Súbežný názovAnalysis of consumer buying purchase decisions
    Autorské údajeDagmar Lesáková
    Autor Lesáková Dagmar EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Vedecké state Obchodnej fakulty 2011 : [zborník]. S. 1-7. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3326-3
    Výstup z projektu VEGA 1/0652/10 Dynamické aspekty nákupného správania populácie SR v podmienkach ekonomickej nestability
    PoznámkyVEGA 1/0652/10
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * stratégia marketingová * manažment produktový * produkty * hladina cenová * rozhodovanie * správanie spotrebiteľa
    AnotáciaPorovnanie ceny a výkonu a cenová opodstatnenosť produktu. Voľba vhodnej pozičnej stratégie pre produkty strednej cenovej hladiny. Predpoklady ovplyvnenia nákupného rozhodovania spotrebiteľov. Podnikové ciele.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE11 01865-043, originál dokumentu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF74.7 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.