Počet záznamov: 1  

Náklady - významný faktor tvorby cien v obchodnom podniku

  1. Názov Náklady - významný faktor tvorby cien v obchodnom podniku
    Súbežný názovCosts - an important factor in pricing in the business firm
    Autorské údajeJúlia Lipianska, Miroslava Loydlová
    Autor Lipianska Júlia EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Spoluautori Loydlová Miroslava EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Vedecké state Obchodnej fakulty 2011 : [zborník]. S. 1-16. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3326-3
    Výstup z projektu VEGA 1/0047/11 Koncepcia európskeho marketingu a segmentácia spoločného trhu so zameraním na výber a implementáciu marketingových stratégií pre zvýšenie konkurenčnej schopnosti slovenských podnikov na trhoch EÚ
    PoznámkyVEGA 1/0047/11
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 657.47 - Náklady. Kalkulácie nákladov
    Heslá náklady výrobné * náklady a ceny * kalkulácia nákladov * kalkulácia cenová * kalkulácia výkonov podnikových * systém riadenia nákladov * znižovanie nákladov
    AnotáciaTvorba cien na trhu a princíp vzťahu ponuky a dopytu. Náklady ako hlavný faktor, ktorý determinuje veľkost ponuky. Systematická optimalizácia nákladovej štruktúry, ktorá dokáže podporiť zefektívnenie tvorby cien a prinesie vyššie zisky.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE11 01865-044, originál dokumentu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF140.3 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.